Avatar billede John64 Nybegynder
05. september 2012 - 17:55 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Internet til iPhone

Hej jeg tænker på at købe en iPhone, men kan jeg koble min iPhone op til mit trådløse netværk også bare surfe løs gratis?
Avatar billede haverslev Novice
05. september 2012 - 20:20 #1
Hvis du med dit spørgsmål mener, at du køber en Iphone og detil et abbonoment med fri data/surf eller som nogle af div. abbonnomenter er med f.eks 1Gb fri data eller mere og så slå det der hedder internetdeling TIL på Iphonen og give det en kode, så kan du efterfølgende gå i f.eks din bærebar computers trådløse net og finde din Iphones navn og indtaste koden og du er trådløs på nettet via din Iphone.

Se tillige her:
http://support.apple.com/kb/HT4517?viewlocale=da_DK&locale=da_DK
Avatar billede John64 Nybegynder
06. september 2012 - 08:56 #2
okay men vil det sige at jeg ikke skal købe et abodoment med data, men bare kan koble min iphone op til mit trådløse netværk gratis?
Avatar billede haverslev Novice
06. september 2012 - 13:47 #3
Du kan koble din Iphone op på dit trådløse netværk derhjemme og surfe (data) gratis på iphonen, så lang tid du er indenfor dit trådløses netværks rækkevidde.
Kommer du UDENFOR dit trådløses netværks rækkevidde, så hopper din Iphone over på 3G nettet og så er det dit telefon abb. der bruges til data.
Avatar billede John64 Nybegynder
06. september 2012 - 16:26 #4
Mange tak for hjælpen :)