Avatar billede kaosdk Novice
05. september 2012 - 23:46 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Oprettelse af ISCSI på windows 8 Enterprise

Hejsa!

Jeg har på min Synology oprettet "ISCSI Target" og startet "iSCSI-initiator" services..  Efterfølgende har jeg så oprettet den/dem derinde. Disse drev er formateret og kommer fint frem som drev på pceren..  So far .. So good..  Men..  ;-(  Uanset hvordan jeg bærer mig ad - Så kan jeg ikke få maskinen til at genetablere forbindelserne automatisk ved genstart. Jeg skal manuelt gå ind i ISCSI-initiator og starte dem efter en genstart af pceren..

Nogen der kan hjælpe med at fikse dette issue - Jeg har ledt og ledt, men ikke fundet det rigtige svar nogen steder på den problematik endnu...

Ser frem til at høre noget fra "eksperterne.."  ;-)
Avatar billede kaosdk Novice
07. september 2012 - 00:07 #1
En update...

Periodisk virker det..  Men ikke hver gang jeg genstarter computeren..  Det er underligt...  Jeg hører gerne hvis andre har lignende problemer.
Avatar billede kaosdk Novice
10. september 2012 - 17:57 #2
Lukker denne igen - Lader til at det fungerer uden at jeg egentlig har ændret rettet noget..

/pascal