Avatar billede LindaH Nybegynder
07. september 2012 - 11:17 Der er 4 kommentarer

HP keyboard RK713 A

nogen der ved hvor man kan få et usb dims til at conecte keyboard med en stationær pc.....håber på svar ;O)
Avatar billede LindaH Nybegynder
07. september 2012 - 11:52 #2
Nå jeg har nok forklaret mig totalt tåbeligt så....det er et trådløst tastatur der mangler den del der skal sidde i pc for at man skal kunne bruge tastaturet...en slags Bluetoth...????
Avatar billede mortensen Nybegynder
07. september 2012 - 21:16 #3
Hej Linda. Velkommen her. Det er her jeg blir så klog ;)
Jeg har et uudpakket bluetooth v2.0 dongle. Tastaturet burde være lige glad med hvilken BT-dongle du benytter.
Men den kan du få med, når du henter bånd til din diktafon ;)
PS; Hvis du skal i IKEA, skal du lige ta en vare med til mig. Har fundet lige det jeg savner, men de sender ikke. Knus og go' weekend kære. CU
Avatar billede mortensen Nybegynder
07. september 2012 - 21:49 #4
Er der ikke lige nogle kloge hoveder, der kan bekræfte at det er lige meget hvilken BT-dongle man benytter?
De skal vel bare parres første gang?
Jeg er usikker ;)

@Linda. Det er også mulighed for at din PC har BT indbygget i forvejen, men hvordan man finder ud af det og og evt aktiverer det hved jeg ikke.

Det er længe siden jeg købte den, men den dongle jeg har, du må få, kører usb 2.0.
Under systemkrav står der windows 2000/xp, men den virker vel også til nyere systemer ?