Avatar billede rusticolus Nybegynder
10. september 2012 - 19:04 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

App der genkender tekst søges

Jeg havde engang en scanner der kunne genkende et tekstdokument så jeg efterfølgende kunne redigere i den indscannede tekst.
Denne mulighed efterlyser jeg nu en en apps til iphone.
Jeg søger altså en app der kan genkende et tekstdokument (der er taget billede af) som efterfølgende kan danne en fil der kan redigeres i.

Nogen der ved om dette er muligt?

Vh
Avatar billede jensenjs Juniormester
10. september 2012 - 21:05 #1
Har aldrig haft en iPhone men er det noget  som det her
OCR (Optical Character Recignition)
http://www.apple.com/search/?q=ocr&section=iphone&geo=us
Avatar billede thomaaaz Nybegynder
10. september 2012 - 21:54 #2
Hej

Evernote praler af at kunne OCR genkende indscannede billeder så der kan søges deri. Vil tro man også kan kopiere teksten over i en note hvor der kan rettes i teksten.
Avatar billede jensenjs Juniormester
10. september 2012 - 21:54 #3
Der andre der har brugt en tidligere version af FileZilla
Og fik der vedløst problemet.
Så hvis du har adgang til en ældre version er det vel værd at prøve.

Jeg bruger selv en der tidligere var installeret på en anden maskine, jeg kopierede selve mappen og satte den ind på skrivebordet, uden nyinstallation.
Og det virker fint
Avatar billede jensenjs Juniormester
10. september 2012 - 21:55 #4
Forkert srørgsmål UPS
Avatar billede rusticolus Nybegynder
13. september 2012 - 13:37 #5
Jeg har prøvet med Evernote, men jeg kan ikke søge i et dokument dvs et billede jeg har taget af en tekst.

Andre forslag?
Avatar billede rusticolus Nybegynder
13. november 2012 - 09:04 #6
Jeg har ikke fået et brugbart svar. Spørgsmål lukkes.