Avatar billede loffy Novice
11. september 2012 - 15:33 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Den bedste usb køler til bærbar?

Ja, jeg har søgt på det både på google og her i forummet men har ikke kunne finde et nyere brugbart svar..
Jeg har købt en bærbar gamerpc, men den overopheder og går ned, når jeg spiller i mere end en time.. jeg har købt en plade med blæser i til at stille den på, men det er ikke nok til at holde den nedkølet.. Pt har jeg en bordventilator stående ved siden af mig som blæser direkte ned på den varme side af computeren, men det er ikke holdbart i længden da jeg som oftest bliver syg dagen efter en 3-4timers raid, med træk..

Så jeg vil vide om der er nogen af jer der har erfaring med en god kraftig blæser, der enten har flytbare blæsere eller har blæseren i venstre side?
(den jeg har nu sidder blæseren under midten, og det er i venstre side mit grafikkort sidder)
Og så skal den helst passe til en 17" wide..
I min google søgning fandt jeg denne http://www.fcomputer.dk/hardware/k%C3%B8ling/bl%C3%A6sere/nzxt/cryo-e40-notebook-cooler-with-15-support.html men det var en ret gammel tråd, så jeg håber lidt på der er kommet noget bedre til? Desuden passer den kun op til 15" og min er lidt et stort skrummel..

Jeg støvsuger "hullerne" i min computer jævnligt, så det burde ikke være fordi den stopper til..

Og så har jeg lige et sidespørgsmål, når computeren lukker ned pga varmen, er det så, så sent at computeren tager skade, eller kan jeg stole på at den funktion "passer på" min computer for mig? Jeg forsøger så vidt muligt at undgå det, men det sker næsten dagligt alligevel.. (Den går i dvale og starter op med en meddelelse om at den lukkede pga varme)
Avatar billede loffy Novice
18. februar 2015 - 14:10 #1
:(
Avatar billede loffy Novice
18. februar 2015 - 14:11 #2
:(