Avatar billede Bauz Nybegynder
11. september 2012 - 17:17 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Fra word til Html (Wordpress)

Hej endnu et problem her fra

Jeg overvejer at skifte min hjemmeside over til at bruge Wordpress for at gøre det heler nemmere

Jeg ønsker nu at skulle kunne indsætte filer fra word på en nemmere måde end jeg gjorde ved html siderne

Har prøvet at få word til at lave en html fil, men dens html koder er sku ikke lige de bedste og bruger derfor meget tid på at redigere.

Men problemet ligger i jeg lavet formler i word, som det er nu laver jeg dem om til billeder og så uploader et billede en efter en. (Bruger det at gemme som html, og der efter kigger hele filen igennem og retter fejl og forældet koder samt links, billede tekst (alt="") mm.
Jeg har prøvet forskellige ting nu for at gøre det nemmer men synes ikke rigtig jeg får fundet en brugbar løsning.

Findes der nogle script til bl.a. wordpress som kan håndtere mit problem eller er det bare den lange vej med at uploade op til 100 billeder og ligge dem ind bag efter i wordpress.
Avatar billede olebole Juniormester
11. september 2012 - 22:48 #1
<ole>

Det er desværre 'den lange vej'  :o|

Så du i øvrigt nogensinde min henvisning til Googles Formel API - #22, #23 og #24? En nem måde at lave formler på uden at skulle fremstille og uploade dem

/mvh
</bole>
Avatar billede Bauz Nybegynder
12. september 2012 - 22:40 #2
Det fik jeg vidst sprunger over i tidernes morgen jeg kigger lige det igennem
Avatar billede olebole Juniormester
13. september 2012 - 00:14 #3
Hehe ... det tænkte jeg nok. Jeg faldt tilfældigt over det, og synes det er så oplagt til dit brug, at det fortjente en gentagelse  *o)
Avatar billede Bauz Nybegynder
26. september 2012 - 19:52 #4
Lukker