Avatar billede palleravn Nybegynder
09. august 2001 - 18:23 Der er 7 kommentarer og
2 løsninger

søger icon program

Jeg mangler et godt og gratis program til at lave icone til skrivebordet!
Avatar billede palleravn Nybegynder
09. august 2001 - 18:24 #1
skriv hej hvis du har været her, så jeg ved at der er nogle, der ser.
Avatar billede cpufan Juniormester
09. august 2001 - 18:30 #2
www.favicon.com

har et program du kan bruge
Avatar billede bufferzone Praktikant
09. august 2001 - 20:03 #3
Jeg vil anbefale Microangelo, der er fre eller shareware. Kan downloades fra http://www.download.com (sikkert også fra www.tucows.com

Hilsen
Kim fra http://www.bufferzone.dk
Avatar billede foldager Novice
09. august 2001 - 20:08 #4
JEg vil anbefale IconForge.
Avatar billede foldager Novice
09. august 2001 - 20:09 #5
Avatar billede guiron Nybegynder
09. august 2001 - 20:22 #6
Du kan bare bruge PAINT der følger med Windows! Du skal bare sætte billedstørrelsen under \"Indstillinger\" & \"Atributter\" til at være 32 x 32 pixels.

Gemme som en BMP fil, og enten bare åbne denne når du skal vælge icon, eller du kan vælge at omdøbe filen til .ICO!

/Guiron
Avatar billede Jman Praktikant
10. august 2001 - 00:42 #7
søg efter iconbuilder på www.google.com
Avatar billede rabenskralden Nybegynder
13. august 2001 - 20:32 #8
microangelo som Kim skriver. Der kan du både selv lave dine egne og du kan bruge nogle der er lavet i forvejen. Du kan også lave animerede cursere.
rabenskralden
Avatar billede foldager Novice
17. august 2001 - 08:52 #9
HVad så palleravn....vart der noget du kunne bruge eller hvad?