Avatar billede StarMedia Nybegynder
14. september 2012 - 23:55 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Font fed i table...

Kære eksperter..

Jeg sidder med et problem, som jeg er lige ved at rive mit hoved af mig selv over.. Det er så lille et problem, men har bare ikke kunne finde hagen i det overhovedet!!

Jeg har denne kode:

            <?
$hent_nyhed = mysql_query("SELECT * FROM nyheder WHERE slettet='nej' ORDER BY id DESC LIMIT 5") or die(mysql_error());
while($vis = mysql_Fetch_array($hent_nyhed)) {
?>

    <li style="border-bottom:1px #ccc dotted; clear:both; padding:2px; list-style:none;">
<table cellspacing="1" cellpadding="1" border="0">
    <th width="15%"><? echo substr($vis[dato],11,5); ?></th>
    <th width="85%"><? echo $vis[trompet]; ?></b><br><a href="nyhed.php?id=<? echo $vis[id]; ?>" title="<? echo $vis[overskrift]; ?> "></b><? echo $vis[overskrift]; ?></a></th>
</table>

<?
}
?>

Men når jeg viser den, så står det hele med fede (som om der var brugt <b> eller <strong>)bogstaver, men det er der ikke.

Fjerner jeg derimod tagget <table> så er det normale bogstaver.

Hvordan i alverden :)?

God aften..!
Avatar billede erikjacobsen Ekspert
15. september 2012 - 00:00 #1
<th> giver fed skrift - Table Header
Prøv <td>  -  Table Data
Avatar billede StarMedia Nybegynder
15. september 2012 - 00:12 #2
Tusinde tak for hjælpen.. ;) Typisk lille fejl..!
Hvordan giver jeg dig points?
Avatar billede erikjacobsen Ekspert
15. september 2012 - 00:16 #3
Men bare du husker det til næste gang...

Jeg samler slet ikke på point tak. Accepter blot dit eget svar, og gem point til en anden gang.
Avatar billede StarMedia Nybegynder
15. september 2012 - 00:28 #4
Det er bare iorden - men tak for hjælpen, og ha' en rigtig god aften :)