Avatar billede tiffana Novice
17. september 2012 - 14:34 Der er 5 kommentarer

Virkelig dygtig mysql haj søges :)

Jeg er ejer af et stort vbulletin forum der er chrashet ret brutalt nogle gange

databasen laver mildt sagt krumspring for at få lov at dø, så jeg har brug for en til at hjælpe mig med at få det hele til at køre

Det vil nok tage en weekend hvis du har de skills der skal til - og jeg vil meget gerne betale for det også for jeg har flere tusinde brugere der er ALT andet end happy.

hvis nogen mener de kan løse opgaven, så skriv til webmistress@kattegale.dk - jeg har seriøst brug for assistance til at få det op at køre - databasemigrering er ikke lige min stærke side

Help

MVH
Regitze
Avatar billede michael_stim Ekspert
17. september 2012 - 15:03 #1
Eftersom du selv kan lave en tidsestimering, må du jo selv kunne lave det ;o) Afhængigt af hvad der skal laves, kan det tage rigtigt lang tid at optimere en database, så det med en weekend...
Avatar billede tiffana Novice
17. september 2012 - 15:09 #2
Jeg har haft en anden hjælper på..

vi var NÆSTEN i mål da han pludselig sprang fra... vi havde arbejdet omkring 14 timer da jeg pludselig får en mail at han ikke gider alligevel og at han i øvrigt rejser udenlands...

Så en weekend er vel ikke helt off hvis vi kunne nå næsten i mål på 14 timer...

desværre lå alt arbejde lokalt hos ham... så jeg er tilbage til square one :(

og databasen skal ikke optimeres...
Avatar billede michael_stim Ekspert
17. september 2012 - 15:16 #3
Man springer vel ikke fra, når man er NÆSTEN i mål. Mon ikke han har indset at han har taget sig vand over hovedet og fået kolde fødder? Hvad kan du selv om databasedesign?
Avatar billede tiffana Novice
17. september 2012 - 15:53 #4
Meget begrænset... jeg sidder med frontenden i forummet... hvis jeg kunne selv havde jeg skam gjort det... :)

at man ikke springer fra og lader andre i stikken - kan du ikke sige det til HAM!! :)  det virkede ikke da jeg sagde det...

det er en standard database der ligger under vbulletin - den er bare gået i stykket.. når vi migrerede den kom relationerne forkert over.. det er det nærmeste jeg kan komme det med min ekspertise

data skal migreres til en ny frisk database og forummet opdatereres derefter :)
Avatar billede The_Buzz Novice
17. september 2012 - 19:25 #5
Måske han sprang fra fordi det ikke var fysisk muligt for ham at nå det?

Dårlig stil...