Avatar billede TommyKing Nybegynder
17. september 2012 - 16:46 Der er 5 kommentarer

Undskyld hiv jeg fejl placerer, det om Nvidia..

Jeg søgte igår egter opdateringer bare lige for sjovs skyld, så var der for første gang EN. Den hed Geforce Driver 306.23 er der nogle der ved hvad det er? og havd den gør?

På forhånd tak :)
Avatar billede 220661 Ekspert
17. september 2012 - 16:57 #1
Kiggede også selv inde på nvidia side, og kan se at jeg heller ikke har den nyeste driver.
Driveren er en nyere version evt med nogle flere funktioner og forhåbentlig en bedre ydelse.
Du kan altid annullere en opdatering i enhedshåndteringen hvis det ikke virker optimalt.
Avatar billede TommyKing Nybegynder
17. september 2012 - 17:13 #2
Har jeg tjekket, fandt ikke det helt store -.-'

Men vil den ændre noget? Eller vil alt bare være det samme?
Avatar billede 220661 Ekspert
17. september 2012 - 18:15 #3
Kan ikke se de store ændringer.
Avatar billede Slettet bruger
18. september 2012 - 07:41 #4
det har bl.a noget med denne her at gøre
i kan se fejlen under løsningscenter

man kan stoppe og starte servicen i denne computer-administrator-tjenester

amd fuel service

http://forum.guru3d.com/showthread.php?t=365887

drivere til graffikkort retter ofte fejl som almindelige ikke spillende folk ved findes

det vil altid være det rette at opdatere sine drivere
der er jo en grundt til at de er lavet

m.v.h
Avatar billede Slettet bruger
19. september 2012 - 15:09 #5
gå i msconfig under tjenester og fjern hak i AMD fuel service

m.v.h