Avatar billede Caveman90 Nybegynder
18. september 2012 - 00:46 Der er 6 kommentarer

Notesblok

Hej benytter mig af notesblok da det er lige pt er en nem løsning til det jeg arbejder med.
Mit problem er at jeg har noget information der fylder et par linjer, overfor den information har jeg noget tekst.
Det gøre det en del letter hvis jeg kunne markere selve informationen, men i stedet markere den både information og tekst.

Håber i kan hjælpe og forstår mit spørgsmål.
PÅ forhånd tak
Avatar billede FelixGraversNielsen Nybegynder
18. september 2012 - 09:01 #1
Okay. Jeg forstår godt dit problem! Jeg kender også grunden! Jeg ved bare ikke hvordan man fixer det???
men Grunden til at det sker er at hvis noget text står i den ene side og noget andet text står i den anden side af dit dokument, står de to texter på samme linje, også selvom at de står på to forskellige sider af dokumentet. programmet markere bare hele linjen.
dvs. hvis dit dokument ser sådan her ud:

Experten.dk______________________________Experten.dk

markere programmet bare en hel linjen
prøv selv!

PS: det er ikke kun i de her to tilfælde, det er en generel ting!
Håber at jeg havde forstået spørgsmål rigtigt og at du kunne bruge mit svar til noget

Hilsen Felix 11 år
Avatar billede lclemens Nybegynder
18. september 2012 - 09:34 #2
I programmer som word og notepad++ (gratis) kan man holde alt-tasten nede mens man markerer teksten. Notesblok har desværre ikke den funktion.
18. september 2012 - 18:05 #3
www.textpad.com/ ?

Den bruger jeg selv til hvad som helst indenfor RÅ tekst...
Avatar billede FelixGraversNielsen Nybegynder
19. september 2012 - 18:33 #4
@lclemens Notepad og notesblok er da det samme!?
Avatar billede lclemens Nybegynder
19. september 2012 - 19:10 #5
Læg mærke til plus-plus

http://notepad-plus-plus.org/
Avatar billede FelixGraversNielsen Nybegynder
20. september 2012 - 17:56 #6
ahaaaa