Avatar billede Galatasaray2 Nybegynder
19. september 2012 - 18:54 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Billed/video redigerens program.

Hej kender du/I en god billed/video redigerens program, hvor man kan sammensætte en masse billeder og videoer sammen som til sidst kan afspilles som en video med musik i baggrunden :-)
19. september 2012 - 19:15 #1
Du/I skal altid skrive under hvilket Styresystem det drejer sig om!
Win98, ME, W2000, XP, Vista, Win7, OS/2, Unix, Linux, ... ?

---

Evt. -> [Photo Story 3 for Windows]
www.microsoft.com/da-dk/download/details.aspx?id=11132
Avatar billede Galatasaray2 Nybegynder
19. september 2012 - 20:18 #2
Fed program tak :-) men der kan ikke sættes videoer i det program :-( og det er til window computer.
Avatar billede Galatasaray2 Nybegynder
19. september 2012 - 20:19 #3
Fed program tak :-) men der kan ikke sættes videoer i det program :-( og det er til window computer.
Avatar billede scootergrisen Nybegynder
19. september 2012 - 20:33 #4
Prøv og se om du har movie maker. Tror du kan gøre det der.
Avatar billede Galatasaray2 Nybegynder
19. september 2012 - 20:46 #5
Har prøvet men af en eller anden mærkelig grund kan jeg ikke sætte den video ind i programmet som jeg gerne vil have, ved ikke om det måske er fordi jeg har filmet fra iphone hvorefter jeg har sat videoen på min computer og af en mærkelig grund så ikke kan sætte den ind i programmet :/
Avatar billede Galatasaray2 Nybegynder
20. september 2012 - 13:11 #6
Hvordan giver man point herinde :) kan kun give mig selv point? :/
21. september 2012 - 09:49 #7
www.eksperten.dk/faq#faq-3-5
www.eksperten.dk/faq#faq-3-4

Som standard skal du ikke undervejs SELV lægge [svar] - så tror vi at spørgsmålet er LØST og bliver så sprunget over...