Avatar billede sara-lind Nybegynder
20. september 2012 - 12:08 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

Gendan mappe fra lokal server

HJÆLP

Jeg er ved en fejl kommet til at slette en mappe på vores lokale server :S

Er det muligt at få den frem igen??

Jeg kan ikke gendanne til tidligere version.. Der kommer ikke nogle frem.

Håber på hurtigt svar :)
Avatar billede CRKrogh Ekspert
20. september 2012 - 12:09 #1
Hej, Sara.

  Så skal du have fat i jeres admin; når Volume Shadow Copy ikke er aktiveret, skal den hentes fra backup.

De bedste hilsner
Avatar billede sara-lind Nybegynder
20. september 2012 - 12:17 #2
Tvivler på at de har backup af det :S Møg. Men tak for dit svar.
Avatar billede Nereos Nybegynder
20. september 2012 - 12:28 #3
Evt. Recuva fra Periform der kan gendanne filer.
http://www.piriform.com/recuva
Avatar billede sara-lind Nybegynder
20. september 2012 - 12:30 #4
Skal det installeres på min computer eller den hvor den delte server ligger på??
Avatar billede CRKrogh Ekspert
20. september 2012 - 18:23 #5
Hej igen.

  Det vil skulle installeres på den server, hvor mappen blev slettet. Har I en "rigtig" system-admin eller må I klare jer selv? Det afhænger jo lidt af både hvilke rettigheder, der er til serveren og hvem der har dem...

/Carsten
Avatar billede sara-lind Nybegynder
21. september 2012 - 10:23 #6
Jeg fandt ud af det med det stykke software som Nereos skrev.
Nu ligger filerne dog i en værre pærevælling.

Hvilket stykke software kan jeg bruge til at sortere billederne i mapper efter dato? Jeg tænkte selv på Adobe Bridge. Men ved ikke lige om den kan det...

Men tak for hjælpen folk :)
Avatar billede sara-lind Nybegynder
17. januar 2013 - 21:38 #7
ok
Avatar billede sara-lind Nybegynder
17. januar 2013 - 21:39 #8
ok
Avatar billede CRKrogh Ekspert
17. januar 2013 - 21:44 #9
God stil at tage point selv...
*ironi KAN være anvendt*
Avatar billede sara-lind Nybegynder
17. januar 2013 - 21:48 #10
Gammel tråd og ikke nogen der havde skrevet svar jeg ku give point på.. men du må skam gerne få... Ikke nogen der gør nogen forskel for mig.. ville bare lukke de tråde jeg havde til at stå åbne...