Avatar billede momoney Novice
20. september 2012 - 22:19 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

Hvordan fjerner jeg miniature fra mapper?

Jeg vil gerne fjerne miniature fra en billedemappe, så den ikke viser et eksempel på hvad der er i mappen. Jeg ved hvordan man får den til at vise kun ikoner og ikke miniature. Men jeg vil nu gerne se miniaturen i selve mappen, bare ikke det lille eksempel.

Kan I klare den?

Vi snakker Windows 7
Avatar billede vejmand Juniormester
20. september 2012 - 22:26 #1
Højreklik på mappen -> Egenskaber -> Tilpas -> Vælg fil
Avatar billede momoney Novice
20. september 2012 - 22:32 #2
Vejmand. Det er så ikke måden i Win7 i hvert fald ikke her. Jeg har intet der hedder tilpas under egenskaber.
Avatar billede momoney Novice
20. september 2012 - 22:36 #3
Retter lige mig selv, for det havde jeg i en anden mappe.
Sorry Vejmand, men det virkede så ikke.

Til gengæld har jeg fundet en anden løsning.
Det er at skifte ikonet til et almindeligt mappeikon. Det virker.
Avatar billede vejmand Juniormester
20. september 2012 - 22:50 #4
Okay, det kommer lidt an på hvor mappen er oprettet, åbenbart.

Kan du ikke bruge "Små ikoner", så forsvinder miniature billedet hos mig?
Avatar billede vejmand Juniormester
20. september 2012 - 22:50 #5
Sorry, glemte lige at opdatere.  :-)
Avatar billede momoney Novice
21. september 2012 - 07:29 #6
Jo men jeg vil jo godt se miniaturen i mapperne, men ikke "afsløre" indholdet ;-)

Tak for hjælpen, selv om jeg selv fandt den. Griner
Avatar billede momoney Novice
21. september 2012 - 07:29 #7
Lukker lige.
Avatar billede Slettet bruger
21. september 2012 - 08:03 #8
havd det her heller ikke hjulpet
http://www.gratisimage.dk/image-EE33_505C02E1.jpg

men ellers må du geren skrive løsningen eller hvad du gjorde

m.v.h
Avatar billede Nereos Nybegynder
21. september 2012 - 09:24 #9
"...men ikke "afsløre" indholdet..." rofl
Avatar billede momoney Novice
21. september 2012 - 09:38 #10
Jeg gik ind i egenskaber for mappen, og valgte tilpas. Her skiftede jeg ikon og så var den løst.

MEN.... Det virker ikke på alle mapper.
F.eks. kan det ikke gøres på windows billedemappen. Den har ikke en tilpas funktion.