Avatar billede fieklokke Nybegynder
22. september 2012 - 12:23 Der er 4 kommentarer

nyt windows

Jeg har en pc hvor jeg har prøvet windows professionel på men vil gerne have mit windows 7 på i stedet,men kan jeg installere det oven i uden nogen besvær eller vil det slette alt på computeren
Avatar billede KHHP Juniormester
22. september 2012 - 13:39 #1
Som hovedregel kan du ikke gå fra windows 8 pro(kunne forestille mig at det er det du mener med windows professionel) til windows 7 igen uden at skulle formatere computeren. Så ja, hvis du vil have windows 7 på din computer igen, så skal du slette alt og dermed mister du alle data.
Avatar billede fieklokke Nybegynder
22. september 2012 - 17:01 #2
Nej det var kun et windows 7 jeg lige ville prøve for at se om det kunne betale sig at skifte
Avatar billede KHHP Juniormester
25. september 2012 - 20:53 #3
Uanset, så er fremgangsmåden den samme. Alt skal slettes og så starter du forfra.
Avatar billede fieklokke Nybegynder
28. september 2012 - 17:09 #4
Ok.Tak for din hjælp så mangler jeg blot et svar fra dig så du kan få dine velfortjente point