Avatar billede poulst1100 Praktikant
22. september 2012 - 14:50 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Laver link i tekst

Hej
Der er sket noget med min Pc, der er et eller andet som laver link i teksten på de sider jeg besøger og nå man sætter pilen på linket vises et lille reklame vindue.
Hvad er det og hvordan fjernes det ?
22. september 2012 - 15:03 #1
Hvilket styresystem ?
Hvilken Browser ? / Version ?
...

Er det sket 'pludseligt' ?
Avatar billede poulst1100 Praktikant
22. september 2012 - 15:37 #2
Hej Larry

window XP
Chrome 21.0.1180.89 m

Jeg lagde mærke til det for et stykke tid siden
på denne side er det ordet "par" der er blevet til et link for dating
Avatar billede CRKrogh Ekspert
22. september 2012 - 17:25 #3
Hej.

  Mon ikke du har fået påklistret en reklameagent? Prøv lige at kigge din liste over installerede programmer igennem ("Tilføj og fjern programmer" i Kontrolpanel) om ikke der kunne være noget i den retning?

De bedste hilsner
24. september 2012 - 16:30 #4
Avatar billede poulst1100 Praktikant
25. september 2012 - 15:09 #5
Har kigget på Larrys guide men jeg bruger Chrome og har der kigget efter toolbar og lign. i tilføjelser men kan ikke finde noget.
på dagens side er det ordet " løfte " der er fremhæver og giver en reklame for dating.
Avatar billede poulst1100 Praktikant
03. oktober 2012 - 14:49 #6
Hej
jeg har stadig et problem med at der kommer reklamelink på de hjemmesider jeg besøger.
Da der ikke er nogen der kan hjælpe, prøvede jeg at systemgendanne til et tidligere tidspunkt og nu virker Avast virus programmet ikke og jeg kan ikke fjerne det eller opdaterer det eller noget, hvorfor er det nu sådan ? hvordan får jeg det i gang igen ?
Avatar billede poulst1100 Praktikant
22. oktober 2012 - 09:36 #7
ingen løsning, bliver formateret
Avatar billede Slettet bruger
14. april 2013 - 21:36 #8
Heej. Jeg har præcis samme problem.
Har du fundet en løsning på det?
Avatar billede kwo Nybegynder
11. maj 2013 - 13:39 #9
#Lille-Froe:
Jeg har selv lige haft samme problem, og tror jeg har fået det løst nu.
I Chrome klikker du på Tilpas > Værktøjer > Udvidelser, og så fjern dem du ikke selv har installeret eller kender.