Avatar billede klaus_a Nybegynder
23. september 2012 - 22:31 Der er 1 kommentar

Stifinder/filstruktur i windows mobile 7.5

Hej,
Jeg er egentligt ret glad for min HTC TItan med Windows 7.5, men jeg mangler en stifinder og muligheden for at gemme og videresende filer som ikke umiddelbart kan håndteres på telefonen, f.eks vil jeg gerne kunne sende en mp3 fil i en mms, eller kunne gemme en eller flere forskellige adobe creative suite filer, for så at kunne hente dem ned på min pc senere, men jeg kan ikke finde en stifinder, eller muligheden for at gemme filer på telefonen, har nogen af jer et forslag til en app, eller en ide til hvordan man kan gemme og håndtere filer i winmob 7.5?

Mvh
Klaus
Avatar billede Slettet bruger
26. september 2012 - 14:19 #1
samme på win8 http://cdn.windows7themes.net/pics/open-windows-8-explorer.JPG  den hedder windows explorer