Avatar billede maddog_em Nybegynder
25. september 2012 - 07:35 Der er 6 kommentarer og
2 løsninger

UnoEuro - hvor mange stjerner

Hej

Jeg overvejer at skifte fra Web10 til UnoEuro.
Det jeg har brug for er et webhotel der understøtter asp & asp.net, samt et mailhotel.

Er der nogle med erfaringer med UnoEuro's produkter og service
Avatar billede supertekst Ekspert
25. september 2012 - 09:07 #1
Ja - absolut tilfredshed gennem 2 år.
Avatar billede kvols Nybegynder
25. september 2012 - 10:43 #2
Kan VARMT anbefale Unoeuro, jeg er selv tidligere kunde hos Web10 og One.com, og har aldrig været mere tilfreds, end jeg er nu med Unoeuro.

Nu er det ganske vist et par år siden jeg har været kunde hos de andre, men dengang skiftede jeg fordi:

Unoeuro tilbyder større PHP memory, hvilket var vigtigt for mig.
Unoeuro understøtter Cron jobs, gratis.
Hos Unoeuro kan man have tilknyttede domæner, til et webhotel, hvilket praktisk talt betyder man kan udbytte sit webhotels plads, til flere domæner, i stedet for at have et webhotel pr. domæne.

Helt klart ***** herfra.
Avatar billede maddog_em Nybegynder
25. september 2012 - 10:56 #3
Super - så prøver dem

smider I ikke lige et svar
Avatar billede kvols Nybegynder
25. september 2012 - 11:01 #4
Svar :-)
Avatar billede supertekst Ekspert
25. september 2012 - 11:27 #5
også herfra
Avatar billede mikaelch Novice
27. september 2012 - 22:58 #6
de levere et super produkt til prisen , jeg er en tilfreds kunde med dem
Avatar billede maddog_em Nybegynder
28. september 2012 - 07:06 #7
Jeg venter faktisk bare på at flytningen bliver gennemført :-)

så må vi se
Avatar billede fredenfrederik Nybegynder
27. april 2013 - 15:04 #8
Det er også værd at bemærke, at UnoEuros er hurtig, hvilket er et særsyn til de penge:
http://billigwebhotel.wordpress.com/2012/04/22/hastighed-hvem-er-hurtigst-one-com-eller-unoeuro-1/
Kan slet ikke anbefale one.com...

Hilsen,

Frederik