Avatar billede ttrold Praktikant
26. september 2012 - 14:57 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

kan ikke oprette der vedrører fællespostkasse

Kære Eksperten

Jeg har problemer med at oprette en regel i Outlook 2010, hvor reglen automatisk skal sende en kopi af 'alt sendt post' til en mappe i 'fællespostkassen'. Er der nogen der kender dette problem og hvordan det kan løses.

Fællespostkassen er tilføjet via:

kontoindstillinger->rediger konto->flere indstillinger->advanceret->tilføj

Se evt billedet (http://dl.dropbox.com/u/4532445/mappenavn.jpg) Når jeg vælger den viste mappe og trykker ok, sker der ikke noget. Jeg kan godt vælge mapper i min personlige postkasse.

Glæder mig til at høre fra Jer
Avatar billede ptj_11 Forsker
27. september 2012 - 18:16 #1
Har du fulde rettigheder på fællespostkassen?
/ptj_11
Avatar billede tlaursen Nybegynder
01. oktober 2012 - 10:07 #2
Der er 2 muligheder.
1. Opret en ny profil i Outlook, der peger på Funktionspostkassen. Opret reglerne der.

2. Lav reglerne via OWA.
Avatar billede ttrold Praktikant
20. august 2013 - 00:08 #3
Hej.

Jeg fik aldrig løst denne, så jeg håber det er okay at jeg lukker tråden. Jeg vil dog gerne give Jer det halve af pointene hver, da det jo er min skyld at jeg aldrig vendte tilbage.

Hvis I smider et svar?
Avatar billede ptj_11 Forsker
27. august 2013 - 00:03 #4
Tlauersen har givet dig svaret. Du skal være logget på som fællespostkassens bruger for at oprette reglen.
Undskyld det sene svar.
Da Tlauersen har givet svaret, så skal han have point, og ikke jeg.
/ptj_11
Avatar billede ttrold Praktikant
18. december 2013 - 14:07 #5
det virkede ikke, så jeg lukker den her.