Avatar billede TommyKing Nybegynder
28. september 2012 - 13:00 Der er 19 kommentarer

MSE vil ikke stopper midt i rensning.

Når jeg starter min PC, stå der i MSE ''rens computeren'' det gør jeg sp, det går find det første haæve stykke, men pludselig stopper den, og jeg har ventet i 30min, men stadig stille, nogle råd?
28. september 2012 - 17:43 #1
... er det sket pludseligt ?
Har du evt. andre aktive sikkerhedsprogrammer ?

---

Win98, ME, W2000, XP, Vista, Win7, ... ?
Avatar billede TommyKing Nybegynder
29. september 2012 - 22:00 #2
win7, og jeg har kun MSE. Jeg har fundet en fejlkode når den vil ''rense'', den kode hedder 0x800700df, jeg har overvejet at hente malwarebytes-antimalware, men jeg har hørt så mange gode og dårlige ting om det, kan en af jer ikke komme på teamviewer hvis i må, og se omfanget af problenet og evt. komme med hjælp? :D
Avatar billede Slettet bruger
30. september 2012 - 05:32 #3
Hent Malwarebytes free, opdater og kør en fuld scanning med Malwarebytes free. Finder Malwarebytes free noget så kopier log filen her ind på Eksperten.
http://www.malwarebytes.org/products/malwarebytes_free/

Er Defender deaktiveret. Ellers kan det godt give problemer.Se svar nedrest.
http://answers.microsoft.com/en-us/protect/forum/mse-protect_start/windows-defender-and-microsoft-security-essentials/5309cb8d-02e1-40e8-974f-0dcedb9ab9fd

Oversat
Q: Hvad sker der, hvis jeg ikke deaktivere Defender, og jeg bruger Microsoft Security Essentials?
A : Hvis Microsoft Security Essentials og Windows Defender begge er aktive, kan dit system opleve forringelse af ydeevnen og andre problemer som følge af konflikten i to tjenester giver real time beskyttelse samtidigt.

Bemærk Defender kan ikke afinstalleres kun deaktivers.
Avatar billede TommyKing Nybegynder
30. september 2012 - 14:18 #4
Jeg lavde en systemgendannelse, ser ud til der ikke er nogle problemer nu, og windows defender har MSE deaktiveret som den skal.

Men kan jeg have malwarebytes+MSE kørende på samme tid?
Avatar billede Slettet bruger
30. september 2012 - 15:33 #5
Hvis din computer kan klare det !

Malwarebytes forum se hvad GT500 skriver et stykke nede på siden.
http://forums.malwarebytes.org/index.php?showtopic=10138&st=0&p=181018&#entry181018
Avatar billede TommyKing Nybegynder
30. september 2012 - 16:16 #6
Kan en af jer hjælpe mig vha, teamviewer, jeg tror jeg har funder ''kilden'' en flask avg.exe, som ikke vil scannes eller slettes, men jeg ber jer kom på teamviewer og hjælp :D er bange for jeg kvajer mig med det der -.-'
Avatar billede TommyKing Nybegynder
30. september 2012 - 16:17 #7
hov, exploit:java/cve-2012-0507.CG og CE, og jeg har win7... de er mit problem..
Avatar billede Slettet bruger
01. oktober 2012 - 19:39 #8
Har du eller har du haft andre sikkerhedsprogrammer på din computer.
Er de afinstalleret rigtigt.
Avatar billede TommyKing Nybegynder
01. oktober 2012 - 19:49 #9
Jeg havde avg før. Alt det den fandt kom på VIRUS vault, men jeg fjernede dem ikke permanent, jeg slettede avg, og gik over til MSE. Tingene fra virus vault (avg) var de så frie?

Be om en eller anden kom på teamviewer og hjælp1.
Avatar billede TommyKing Nybegynder
03. oktober 2012 - 17:39 #10
Må man godt hente Malwarebyte, imens MSE også kører?
03. oktober 2012 - 18:21 #11
Ref #10:
hente Malwarebyte... - Selvfølgelig
Og du kan også INSTALL + køre den... Bare ikke sæt den til automatisk hvis den foreslår det...
Avatar billede TommyKing Nybegynder
03. oktober 2012 - 19:31 #12
Jeg hentede den frie version, nu står der at det er en prøve version og der er kun 15 dage tilbage? Og hvor finder jeg at man ikke skal slå den automatisk henne?
03. oktober 2012 - 19:45 #13
Ref #12: Er du HELT sikker på at du har hentet [MalwareBytes] programmet ?

(Og ikke nogle af de andre 'lokkemads' programmer/tilbud der dukker op  ;-)  )
Avatar billede TommyKing Nybegynder
04. oktober 2012 - 14:49 #14
Ja, jeg hentede programmet fra den officielle side, og den fandt slet ikke noget. Måske en fejl i MSE?
Avatar billede TommyKing Nybegynder
15. oktober 2012 - 16:31 #15
Jeg kører nu Malwarebytes og MSE på samme tid, det fungere fint :D

Tak for hjælpen. og må jeg bruge dem på samme tid? :)
15. oktober 2012 - 16:45 #16
... kører MalwareBytes AKTIVT ?

Hvad med det oprindelig spørgsmål/problem ?
Avatar billede TommyKing Nybegynder
15. oktober 2012 - 16:48 #17
Hvordan ser man det? Og malwarebytes har ikke fundet noget..
Avatar billede TommyKing Nybegynder
16. oktober 2012 - 02:29 #18
Prøvetiden er udløbet ved Malwarebytes, men hjælper den mig stadig med at beskytte mig? Og blokerer ''farlige'' sider og downloads? :)
Avatar billede TommyKing Nybegynder
16. oktober 2012 - 22:20 #19
Scanned med Malwarebytes, den fandt ingenting ved 1 fil, så gjorde jeg det med MSE den fandt noget, men den vil ikke fjerne det (mit problem) Nogle sagde jeg skulle kontakte Microsoft danske Support, men ville lige høre om i har et sidste forslag?