Avatar billede Mikkellar Nybegynder
29. september 2012 - 22:22 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

"System Progressive Protection" - Malware - HJÆLP!!

Hej eksperter!

Min PC er inficeret med et "antivirusprogram" ved navn System Progressive Protection.

Er der nogen af jer, der ved, hvordan jeg fjerner det?

På forhånd mange tak!

Venligst,
Mikkel
Avatar billede Slettet bruger
30. september 2012 - 04:25 #1
Hent REVO free, start op i fejlsikker tilstand, F8 under opstart. Fjerne System Progressive Protection med revo free.
http://www.revouninstaller.com/revo_uninstaller_free_download.html

Hent Malwarebytes free opdater programmer og kør en fuld scanning af computer.
http://www.malwarebytes.org/products/
Avatar billede Slettet bruger
30. september 2012 - 05:19 #2
Hvis Malwarebyes finder noget, kopier log filen ind her på Eksperten.
Avatar billede Mikkellar Nybegynder
30. september 2012 - 14:12 #3
Hej Peter!

Tak for dit svar - jeg var dog en anelse desperat, hvorfor jeg fandt en guide på nettet, der løste problemet. Har ikke adgang til log-filen længere, desværre.

http://malwaretips.com/blogs/system-progressive-protection-virus/ kan anbefales!
Avatar billede Slettet bruger
30. september 2012 - 15:36 #4
Fint, REVO kan scanne efter program efterladenskaber, hvis man vil være helt sikker på at alle program rester er fjernet.
Avatar billede Slettet bruger
30. september 2012 - 15:39 #5
Åben REVO > Værktøj > Fjern unødvendige filer > Scan.
Avatar billede Mikkellar Nybegynder
30. september 2012 - 16:09 #6
Det vil jeg gøre. Send et "Svar" til pointgivning :)
Avatar billede Slettet bruger
01. oktober 2012 - 09:26 #7
Svar
Avatar billede listilol Nybegynder
28. november 2012 - 23:00 #8
Jeg har gjort alt i REVO nu, og i fejlsikret tilstand, men den kan ikke fidne den forbandende virus, hvad gør jeg? Og ja det er system progressive protection
Avatar billede Slettet bruger
29. november 2012 - 20:25 #9
Følg vejledningen fra bleepingcomputer.com > download RKill > programmet starter automatisk og kører færdig.
http://www.bleepingcomputer.com/virus-removal/remove-system-progressive-protection
RKill sletter ikke noget, men stopper system progressive protection.
Kør en fuld scan med Malwarebytes opdateret !

Hold din computer opdateret med Secunia !