Avatar billede SkovBanan Nybegynder
30. september 2012 - 08:43 Der er 5 kommentarer

Skal finde ny bærbar (også lidt til spil), og jeg er ikke god til det :/

Hej alle.

som overskriften lyder, skal jeg finde ny bærbar.

Jeg er ude efter en bærbar som kan trække spil som "WoW", "Diablo 3"  og "GW2", og ikke i lav grafik, men gerne høj :) . Den skal også kunne klare jeg viser BlueRay film og HD film over på mit tv.

Før havde jeg en "aspire 5940" og den var jeg mega glad for, indtil motherboardet åbenbart gik i stykker... Det siger elgiganten hvert fald, og de gider ikke fikse den, medmindre jeg betaler 4k for det.. Reklemationsretten er nemlig udløbet. Selvom den har været til rep .med samme problem før hos dem, så har de nu valgt, at sige problemet er noget andet .. selvfølgelig.. Så computeren skal IKKE købes i Elgiganten. ! :)

den må gerne være lidt bedre end Aspire 5940'eren, da den heller ikke kunne trække alt så godt, og måske kunne være hurtigere :).

Håber nogen kan hjælpe lidt. Jeg er kun god til kæledyr og lave mad :( .. Har kigget lidt på http://www.wupti.com/Produkter/Computer-og-IT/Computere/513259/ASUS-N53SMS1092V-mBluRay.html , men den skulle  helst have "7200 rpm" iflg. noget jeg har læst ? :p

TAK! :) selvom mit indlæg er langt xD ..
Hilsen Zitnia
Avatar billede MHougesen Nybegynder
30. september 2012 - 09:40 #1
Hvad er max prisen?
Avatar billede SkovBanan Nybegynder
30. september 2012 - 10:00 #2
håber på max 7k .. fandt også den her: ASUS PRO B53S SO109X 15.5"

den koster 6.5k på proshop.dk , men har ikke lige set om den er billigere andre steder..
Avatar billede MHougesen Nybegynder
30. september 2012 - 19:08 #3
Hvis jeg var dig ville jeg købe en Asus Zenbook U500VZ, Den er dog ikke udkommet i nu.
Avatar billede SkovBanan Nybegynder
01. oktober 2012 - 15:23 #4
Kiggede lige på den. Den virker perfekt, men nok også mere end 7000kr tror du ikke ??.. ved du hvornår den skulle komme ?? :)
Avatar billede MHougesen Nybegynder
01. oktober 2012 - 15:51 #5
Windows 8 (Som er styresystemet på den) kommer efter sigende i slutningen af oktober, så mon ikke den kommer i november/december.