Avatar billede kadun Nybegynder
01. oktober 2012 - 01:35 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Lav din egen computer?

Er der nogle der kender en hjemmeside eller en let måde at kunne lave en computer selv. Dette skal helst være en gamer computer.
Avatar billede KHHP Juniormester
01. oktober 2012 - 07:39 #1
Jeg tror det du leder efter er en PC-konfigurator, hvor du har et stort udvalgt af pc-komponenter og så kan du vælge at få den tilsendt, enten i samlesæt, eller som færdigbygget system.
Se f.eks. her: http://www.proshop.dk/CustomPCBuilder/Default.aspx
Du vælger blot den type konfiguration du gerne vil starte ud fra og så vælger du de ting du gerne vil have og så bestiller du.
Avatar billede sadolin1978 Novice
01. oktober 2012 - 09:25 #2
du kan også prøve www.mm-vision.dk
her kan du vælge forskellige systemer og selv udskifte dele
Avatar billede Slettet bruger
01. oktober 2012 - 22:14 #3
Komplett.dk
Avatar billede kadun Nybegynder
23. juni 2013 - 20:23 #4
Lukker