Avatar billede trinehove91 Praktikant
01. oktober 2012 - 13:14 Der er 4 kommentarer

Kompatibel med Tablet og smartphones.

Hej alle derude.

(Jeg aner ikke om jeg har sat dette i den rigtige kategori)

Jeg har en hjemmeside, der ikke kan vises ordentligt på mindre skærme.
Den skærer en del af i højre side når jeg eksempelvis åbner på ipad.
Jeg vil derfor høre om der er nogle her, der har forstand på CMS koder og som eventuelt kan hjælpe med at få en hjemmeside kompatibel med tablets og smartphones.

Jeg vil give en fornuftig pris.

Med venlig hilsen
Trine Hove
trinehove91@live.dk
Avatar billede Strong Nybegynder
01. oktober 2012 - 14:23 #1
Hej Trine

Er det en CMS-hjemmeside du skal bruge, ved jeg du hos www.danhost.dk kan få en hjemmeside der automatisk tilpasser sig alle browsere og enheder fx. tablets og smartphones.

Synes du skal prøve at kontakte dem. De leverer også webdesigns til billige penge hvis du har brug for det samtidig??
Avatar billede trinehove91 Praktikant
01. oktober 2012 - 14:29 #2
Tak skal du have, men jeg har allerede hjemmesiden, der skal bare ændres i koderne.. (Så vidt jeg har forstået) ;-)
Avatar billede heinzdmx Nybegynder
01. oktober 2012 - 22:01 #3
Det er den rigtige kategori :)

Det ville hjælpe hvis du kunne give os et link til din nuværende hjemmeside, så man kan se hvad det er for et CMS du kører og se hvor meget der skal ændres
Avatar billede danco Nybegynder
02. oktober 2012 - 23:24 #4
Hej Trine,
Jeg vil meget gerne hjælpe dig mod en mindre betaling.

Det lyder til at være designet der er sat forkert op, så det skal jeg nok påtage mig at ændre for dig så det kommer til at passe til de mest almindelige enheder (iPhones og smartphones generelt)