Avatar billede NeroBan Novice
02. oktober 2012 - 16:11 Der er 1 løsning

Lumio 800 vil ikke sende mail ved oprettelse af kalender begivenhed

Hej alle

Min kæreste har en Nokia Lumio 800 og når hun inviterer mig til en kalender begivenhed modtager jeg den ikke på mail. Men hvis hun laver en ændring eller sletter så modtager jeg en mail. Jeg har forsøgt med andre mobiler og der modtager jeg mails. Så derfor må der være noget galt i opsætningen da telefonen har sendt emails til mig tidligere ved oprettelse.

Jeg modtager den i min kalender men ikke i mailen, min telefon er en iphone 4S.

Er der nogen der kan hjælpe?

Mvh. Brian
Avatar billede NeroBan Novice
06. oktober 2012 - 09:47 #1
Lukker igen desværre :-(