Avatar billede blankigen Nybegynder
03. oktober 2012 - 22:07 Der er 2 kommentarer

Fejlhåndtering og ønskehåndtering - alternativ til BugZilla

Jeg udvikler programmer, og i den forbindelse har jeg brug for et fejlhåndterings/ønskehåndterings-program.

Det skal kunne anvendes af mine kunder, som ikke vil bruge tid på at skulle sætte sig ind i et større system, og det skal i øvrig være på dansk.

Derfor kan jeg ikke bruge BugZilla.

Har du et alternativ - det skal være meget simpelt og nemt at bruge ?

Måske kunne man bruge google docs ?

Har du et godt program som du vil anbefale eller har du blot nogle gode ideer, så smid en kommentar/et svar ;-)
Avatar billede WallyR73 Nybegynder
03. oktober 2012 - 23:08 #1
Måske Request Tracker.

http://bestpractical.com/rt/
Avatar billede blankigen Nybegynder
12. november 2012 - 11:31 #2
Tak for hjælpen. Smid nogle svar så får du nogle points.