Avatar billede Menjat Nybegynder
04. oktober 2012 - 23:34 Der er 8 kommentarer

Søger fotograf og en der kan i photoshop

Hej .. jeg hedder Menja .. jeg søger fotograf og en der kan i photoshop .. Jeg håber at høre fra jer.

Knus
Avatar billede Blandy Praktikant
05. oktober 2012 - 13:06 #1
hejsa.

Søger du en professionel fotograf eller hvordan? og hvor skarp skal man være til photoshop?

Arbejder i min fritid i beggedele.
Avatar billede Menjat Nybegynder
05. oktober 2012 - 14:57 #2
Ja jeg søger en fotograf .. jeg går ud fra man skal være meget skarp til det, da jeg har nogle billeder jeg gerne vil ha taget nogle ligende af, og det ser noget avanceret ud. jeg vil gerne sende billederne hvis jeg kan få mails på interesserede ..

Men skarp til photshop og professionel fotograf. hvor finder jeg sådan nogen henne ?
Avatar billede asbury Praktikant
07. oktober 2012 - 12:41 #3
Hvilken billeder drejer det sig om ? Har du et link til dem ?
Avatar billede Menjat Nybegynder
07. oktober 2012 - 17:51 #4
Jeg vil gerne have taget flere billeder .. men her er en et link til et ligende billed ..
http://www.youtube.com/watch?v=6l-CpGPtwQ8
hvis det ikke virker så skriv i youtube:
NEW HOT SEXY elektro house 2012 1 hour electrohouse 2012 mix mixed by dj vick

men send mig gerne mail adresser, så sender jeg ideerne ..
Avatar billede asbury Praktikant
07. oktober 2012 - 20:15 #5
Så vidt jeg kan se ud af dit eks. så har du brug for en med studio udstyr dvs. flash anlæg og lamper etc. Det får du nok ikke for nogle point her. Jeg tror ikke umiddelbart at jeg kan hjælpe dig.
Avatar billede Rosenborg Praktikant
09. oktober 2012 - 18:28 #6
Først og fremmest giver du ikke en særlig god beskrivelse hvad du vil have, man skal nærmest skrive flere gange før du kommer med nogen information som man kan bruge til noget.

Noget helst andet er, du søger altså en professionel fotograf samt en som har styr på photoshop.

Billeder du vil have tager, går jeg ud fra af mennesker siden du har givet linket fra youtube. Har du nogle modeller til rådighed eller er det også nogen vi skal skaffe?
Avatar billede Menjat Nybegynder
09. oktober 2012 - 22:31 #7
Jeg vil gerne selv være model :) .. Tak for besked, det vil jeg tænke over ..
Avatar billede Karstenols Praktikant
17. januar 2013 - 11:29 #8
Hej Menjat,

Hvis du ikke allerede har fået svar så kan du måske overveje denne fotograf
www.belenolsen.dk