Avatar billede ngr Praktikant
05. oktober 2012 - 01:20 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

please update your win2k version to service packet 4 - Windows 7, 64

Da jeg ville installere EasyGrabber AGK, fik jeg meldingen "please update your win2k version to service packet 4"
Jeg aner ikke, hvad det betyder, men googlede meldingen. Det kom der en masse resultater på, men jeg forstod intet af dem.

Nogen der kan hjælpe mig?
Avatar billede scootergrisen Nybegynder
05. oktober 2012 - 02:38 #1
kør windows update.
Avatar billede ngr Praktikant
05. oktober 2012 - 11:23 #2
Det har jeg gjort
Avatar billede Slettet bruger
06. oktober 2012 - 08:39 #3
er det ikke bare denne du skal gennemgå

http://www.microsoft.com/da-dk/download/details.aspx?id=7506

men du har 1070 point ud så hvis du ikke snart begynder at lukke dem bliver du banded for hjælp
en oplysning til dig

m.v.h
Avatar billede ngr Praktikant
06. oktober 2012 - 13:48 #4
Det har jeg prøvet - og fået meldingen, at denne version af service pack 4 er til en anden type hardwareplatform
Avatar billede Slettet bruger
06. oktober 2012 - 15:51 #5
hent denne her og prøv om den kan rette update for dig

det er et rent gæt

http://www.tweaking.com/content/page/windows_repair_all_in_one.html

m.v.h
Avatar billede ngr Praktikant
06. oktober 2012 - 18:45 #6
Jeg har lige slåsset med min pc i 10 dage og fået at vide herinde, at mine problemer formentlig bl.a. skyldes, at jeg ikke er forsigtig nok med, hvad jeg putter i den.
I forgårs brugte jeg så 7.000 på en ny, som er beskyttet efter alle kunstens regler.
Vil det så ikke være uforsigtigt at bruge noget fra et ukendt sted som det her?
Ja, jeg spørger bare, aner intet om det.
Mvh
Avatar billede Slettet bruger
06. oktober 2012 - 19:58 #7
jamen hvis du ikke gør noget af det vi foreslår herinde så hvorfor stille spørgsmål???????????

konsekvensen af at den gamle maskine ikke kører så godt er en geninstalering - er vi ikke enige om det

er det ikke den gamle maskine du vil have op at køre
den har vel ikke noget med den nye at gøre

skulle du komme til at ødelægge noget i den skal den jo alligevel geninstaleres - er det ikke logik

m.v.h
Avatar billede ngr Praktikant
06. oktober 2012 - 22:37 #8
den gamle er skrottet