Avatar billede larsraschpoulsen Nybegynder
06. oktober 2012 - 15:22 Der er 1 kommentar

Billeder fra Ipad til Mac?

Hej..

Jeg sidder og fumler lidt med et problem..

Jeg har lavet en fotomappe på min ipad og nu vil jeg gerne have de billeder over på min mac for redigering osv..

mit problem er at når jeg vil overføre billederne via iPhoto, ligger alle ipad'ens billeder som om de alle lå i en stor mappe...

Der må da være en mulighed for kun at vælge de billeder der allerede er placeret i en mappe på ipad'en uden at skulle sidde og vælge dem ud fra mængden et efter et??

Hjæææælp
Avatar billede Norregaard Praktikant
22. oktober 2012 - 14:57 #1
Hei.

Der er faktisk ikke nogen mulighed.

Hvis du har et apple program såsom Iphoto ville du kunne synkronisere din ipad med dette program.