Avatar billede FrischHenriksen Nybegynder
07. oktober 2012 - 20:38 Der er 5 kommentarer

Min mus slår fra, fra tid til anden

det er meget mærkeligt, jeg køre med en steelseries XAI, den køre helt 100% optimalt somregelt, men fra tid til anden mister den forbindelsen til computeren, i den forstand at min driver siger "ingen steelseries XAI connected", men jeg kan stadig aktivere PSI modifikationen, så jeg kan se lyset ændre sig i den.... jeg har ikke den fjerneste ide om hvad problemet kan være :(

Nogen der har oplevet dette problem før, eller har en ide til hvordan det kan ordnes? jeg har forsøgt at formatere, og jeg har svært ved at tro det er musen, da den er undet et halvt år gammel :)
Avatar billede FrischHenriksen Nybegynder
07. oktober 2012 - 20:59 #1
Forresten, så skal det siges, at jeg har to andre muse der gør det samme, den ene mus gjorde det satme også hos en kammerat her i weekenden, altså på en anden computer :) jeg har lige siddet og kigget lidt mere på nettet, og de snakker om at det kan være pga. ledningen der kan være ødelagt, det lyder egentlig relativt plausibelt, i form af at jeg ikke har haft ret meget plads til musen, og måske kan have hevet for hårdt i den...
Avatar billede mireigi Novice
07. oktober 2012 - 21:41 #2
Har du prøvet at koble den til en anden USB-port?
Avatar billede Slettet bruger
08. oktober 2012 - 07:37 #3
kan det ikke være noget med denne driver at gøre
1.42

http://steelseries.com/support/downloads

m.v.h
Avatar billede Slettet bruger
08. oktober 2012 - 09:23 #4
Avatar billede FrischHenriksen Nybegynder
08. oktober 2012 - 10:17 #5
Jeg har prøvet mange forskellige USB porte, og jeg hentede netop den driver igår :) det sker stadigvæk, men jeg fandt et link på nettet, der snakkede om at det kan være ledningen i han stikket der er dum, så vidt jeg forstår er hanstikket det, der sidder i enden af ledningen på musen, og det giver meget god mening, da jeg måske har været ret careless når jeg har trukket stikket ud af musen, og da det er 3 forskellige muse, som egentlig kun har mig tilfældes, tror jeg at det er et godt udgangspunkt :)

men jeg er lidt i tvivl omkring hvor vidt, jeg prvede med min kammerats mus i min computer, og hvor vidt den stadig gjorde det.
og den ene af mine muse, gjorde det også i en anden computer i weekenden, hvilket får mig til at tro, at problemet ligger i musen, og ikke i computeren :)