Avatar billede Ande3465 Nybegynder
08. oktober 2012 - 21:42 Der er 3 kommentarer

Reinstall, glemte drivers!

Hej, jeg står nu med en frisk installeret stationær PC, uden internet da jeg mangler en driver til min "Ethernet-controller" har søgt og søgt, men har ingen idé om hvor jeg kan downloade en driver der passer til min PC. Jeg har også forsøgt at finde ud af hvad mit netværkskort hedder (hvis det altså er sådan et jeg skal bruge)
jeg har kun LAN-Netstik i min pc, har intet trådsløst kort.. HJÆLP!!!
Avatar billede claes57 Ekspert
08. oktober 2012 - 21:48 #1
find navn på motherboard, og via dette går du ind på producentens hjemmeside under support, og henter driver der.
Normalt fik du også en cd med motherboard med drivere på.
08. oktober 2012 - 21:52 #2
Hvilket STYRESYSTEM ?
Fabrikat, model, ... på PC'en ?
Avatar billede kimtheman Novice
08. oktober 2012 - 23:45 #3
Ja ellers henter du dette lille program der så nok kan fortælle dig hvilken bundkort det er du har:

http://www.cpuid.com/softwares/cpu-z.html