Avatar billede Morten_Hitz Nybegynder
09. oktober 2012 - 13:32 Der er 3 kommentarer

Fjernelse af udgivelses datoen Wordpress

Hejsa.

Jeg sidder og kæmper med at få fjernet udgivelses dato på denne hjemmeside linehitz.dk

Jeg har efterhånden kigget alle steder i kode og slettet en masse dog uden. Så kunne godt bruge lidt hjælp.

Med venlig hilsen

Morten
Avatar billede bredbaandmobilt Nybegynder
09. oktober 2012 - 13:48 #1
Det afhænger lidt af det tema du benytter, men  i din index ser det f.eks. sådan her ud:

  <div class="post-meta">
                    <span>Skrevet af <?php the_author_posts_link(); ?>|Dato <?php the_time('F jS, Y') ?> | <?php comments_popup_link(__(''), __('1 kommentar'), __('% kommentarer'), 'commentslink', __('Comments off')); ?> <?php edit_post_link('|

Der hvor der står dato og |Dato <?php the_time('F jS, Y') ?>, ja der sletter du bare det hele, så er der ingen dato vist.

Ofte skal du gøre det samme under post og andre dele af sitet, for det fungerer over det hele på siden.
Avatar billede Morten_Hitz Nybegynder
09. oktober 2012 - 14:18 #2
okay super.
Så det bare lige hvilken php jeg finder det under ?
Avatar billede bredbaandmobilt Nybegynder
09. oktober 2012 - 15:56 #3
I din INDEX

Men også i post og blog samt sider.

Ret alle steder.