Avatar billede clausbach1 Juniormester
09. oktober 2012 - 19:40 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Billedkvalitet på trådløst netværk

Jeg plejer at se DR tv på min bærbare koblet op på trådløst netværk. Det har indtil nu været på en trådløb router D-LINK DI524, og det har fungeret fint. Så brændte skidtet sammen, og jeg købte istedet en CISCO E1200. Internet fungere nu bedre og der er tilsyneladende også en bedre dækning i huset. Internethastigheden er mellem 8,6 og 8,9 Mbit ved test. Men af uforklarlige årsager er billedkvaliteten på det streamede TV bleve væsentligt dårligere. Er der nogen der har et bud på hvad forklaringen er på det ?

Styresystem er Windows 7 og maskinen er en Acer Aspire 7738G

Browser safari og flash 11.4.402.287
Avatar billede 50ccm Juniormester
09. oktober 2012 - 20:11 #1
Og du har sat kvaliteten til høj på DR afspilleren på det lille tandhjul nederst til højre.
Avatar billede clausbach1 Juniormester
09. oktober 2012 - 20:32 #2
Det tangerer jo det pinlige. Der må have været en lille pilfinger på spil. Tak for svar!
Avatar billede MADOlsen Forsker
10. oktober 2012 - 12:41 #3
Tak for svar!

Hvis du har fået et svar du kan bruge, hvorfor tager du så pointene selv??
Avatar billede clausbach1 Juniormester
10. oktober 2012 - 15:38 #4
Det var nu heller ikke hensigten. Men så vidt jeg kunne se det eneste sted der kunne tildeles points og dermed lukke ?
Avatar billede 50ccm Juniormester
10. oktober 2012 - 17:48 #5
Nej men så skulle du nok have bedt om og få lagt et svar, i stedet for og oprette et selv for og lukke det.

Du har over 16,000 point, og du ved stadig ikke hvordan point systemet virker!!