Avatar billede natericonsulting Nybegynder
11. oktober 2012 - 18:53 Der er 2 løsninger

Bilag uden for grænser

Hej alle,

Hvad betyder det når jeg laver lageroptælling at den siger:

Bilag uden for grænser - ved alle mine vare-numre.

Hvad gør jeg forkert?

Vh. Natalia

jeg bryger Dynamics c5
Avatar billede ADDCON-C5 Forsker
11. oktober 2012 - 19:00 #1
Hej,

Under LAGER / TILPANSNING / KLADDENAVNE - her skal du ud for den relevante lagerkladde, udfylde felterne Minimum, Maximum og bilag, f.eks.  Minimum  = 1, Maximum = 999 og bilag = 500.

Næste bilagsnummer bliver derfor 500.

Da dette er mindre end maximum på de 999 kan kladden godkendes og bogføres, men når du når 999 i bilagsfeltet i lagerkladden opstår den fejl som du fortæller om.

Med venlig hilsen
ADDCON

P. Agger
Avatar billede natericonsulting Nybegynder
11. oktober 2012 - 19:18 #2
Tak :-)

Sidste problem.

Hvorfor skrives der ikke priser ved simpel faktura, når jeg fakturere :) ?