Avatar billede rlj Nybegynder
12. oktober 2012 - 13:27 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Undlade at søge i specifik mappe

Hej Eksperter,

Hvordan slå jeg i windows 7 fra, at jeg ikke vil have min "Search program and files" i start menuen til at søge i en specifik folder.

Som jeg ser det, så søger den nu default i alle mine mapper, men jeg har en bestemt mappe (og undermapper) som jeg ikke vil have den til at søge i.

Hvordan indstiller jeg det?

/RLJ
Avatar billede michael_stim Ekspert
12. oktober 2012 - 15:21 #1
Du kan jo "skjule" mappen, men den kan stadig findes, hvis man søger i skjulte mapper og filer.

http://www.computerfriend.dk/problemer/software/skjul-en-mappe
Avatar billede deadman Nybegynder
13. oktober 2012 - 19:56 #2
Mit bud, er at oprette en mindre drev og flytte denne mappe over i denne og ikke indexere det ny drev.
Avatar billede rlj Nybegynder
26. november 2012 - 10:16 #3
lukker og slukker. Har valgt helt at slette den folder som der ikke skal søges i.