Avatar billede nilo1944 Nybegynder
15. oktober 2012 - 00:26 Der er 4 kommentarer

google crome.

hej til folk der ved "Noget" om google crome" jeg er nok lidt fan af google og har prøvet igoogle google plus.
Pt. bruger jeg google crome. Det er en ret god browser, men når man i indstillinger kan taste google som søge maskine i omnifeltet, fint nok.
Det ligger en søge maskine; Sweet time hedder den, og altid reklamelort som vedhæng.
Jeg tror søgemaskinen er indbygget i programmet?

Hvis du læser mit indlæg og ved bedre, ville jeg blive glad.
på  forhånd tak.
Avatar billede scootergrisen Nybegynder
15. oktober 2012 - 01:11 #1
Staves chrome.
Avatar billede MHougesen Nybegynder
16. oktober 2012 - 02:34 #2
*facepalm*
Avatar billede Tanja012 Praktikant
06. marts 2013 - 17:59 #3
gå til instillinger, tryk administrer søgemaskiner under søgning. tryk kryds ved de søgemaskiner du ikke vil have.

så skulle den være væk hvis det er en søgemaskine...
07. marts 2013 - 11:30 #4
Næsten det samme som her ->
www.eksperten.dk/guide/1528