Avatar billede cybermaster-ny Nybegynder
15. oktober 2012 - 04:23 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Wordpress Plugin med custom søgning

Jeg prøvet at få den til at lave denne søgning, og retunerer resultatet til den normale archive.php

Men nej, jeg kan ikke få det til at spille, er der nogen der har en ide om det?

add_action('pre_get_posts','eps_check_for_price');

function eps_check_for_price($query)
{
global $wpdb;
$sql = "SELECT * FROM FROM $wpdb->posts, $wpdb->postmeta WHERE $wpdb->postmeta.meta_key = 'product_price' AND $wpdb->postmeta.meta_value < 50";
    $query = $wpdb->get_results($sql);
}
Avatar billede DeeDawg Nybegynder
16. oktober 2012 - 02:49 #1
Taget i betragtning af at WordPress er så godt dokumenteret, bør du gøre deres Codex til din nye bedste ven, når du udvikler til WP. Et enkelt kig på siden for pre_get_posts og du vil se hvorfor din løsning ikke virker.

Nu skal vi så bare have fundet en fungerende løsning, og den kunne se således ud

function eps_check_for_price($query) {
    $metaQuery = array(
        array(
            'key'    => 'product_price',
            'value'  => '50',
            'compare' => '<'
        )
    );

    $query->set('meta_query', $metaQuery);
}

add_action('pre_get_posts', 'eps_check_for_price');
Avatar billede cybermaster-ny Nybegynder
10. marts 2013 - 12:37 #2
lukker