Avatar billede LindaH Nybegynder
15. oktober 2012 - 15:03 Der er 29 kommentarer

iTunes opdate????

Jeg har iTunes installeret og har brugt den i flere år, dvs. jeg har en masse liggende på den, men nu skulle den opdateres til 10...ellers kan jeg ikke opdatere eller sætte min Iphone til....MEN det kan jeg ikke da den bliver ved med at fortælle at der mangler (el eller andet) installationspakke ????? HJÆLP !!!!!
Avatar billede milter Ekspert
15. oktober 2012 - 15:32 #1
Avatar billede LindaH Nybegynder
15. oktober 2012 - 15:46 #2
Tak Milter...men det fatter jeg ikke så meget som 1 mm af :(
Avatar billede milter Ekspert
15. oktober 2012 - 16:04 #3
OK, så prøver vi med siden her: :-)

http://support.apple.com/kb/HT1926?viewlocale=da_DK&locale=da_DK

Du skriver, "at der mangler (et eller andet)  installationspakke"
Hvis du kan give os den nøjagtige ordlyd af fejlmeddelelsen, vil det hjælpe gevaldigt med at finde en løsning
Avatar billede LindaH Nybegynder
15. oktober 2012 - 16:41 #4
Sådan her står det med en advarsels skilt og jeg har prøvet at finde den installationspakke og det kan jeg ikke søge efter for den findes ikke..
Denne funktion kan ikke benyttes er på en netwerksressorge som ikke er tilgængelig

Stien: C:\Document and settings\network service\lokale instillinger\application data\apple\apple software update\iTunes.msi  kunna ikke finds, find evt. Istallationspakken I iTunes.msi
Avatar billede milter Ekspert
15. oktober 2012 - 19:16 #5
Prøv at gå til denne side:

http://www.apple.com/dk/itunes/download/

Vælg at hente/downloade iTunes. Når du bliver spurgt, om du vil installere eller gemme, så vælg at gemme. Gem den på Skrivebordet. Når den er færdig med at downloade, lukker du alle vinduer og installerer iTunes fra den nye mappe på Skrivebordet.
Avatar billede LindaH Nybegynder
15. oktober 2012 - 19:50 #6
kan ikke gemmes..instalerer med det samme....
Avatar billede LindaH Nybegynder
15. oktober 2012 - 19:57 #7
så siger den at det gamle program ikke kan fjernes
Avatar billede milter Ekspert
15. oktober 2012 - 20:10 #8
Hvilket styresystem bruger du?

Har du prøvet at fjerne den gamle version?

Prøv også at kigge på linket herunder:

https://discussions.apple.com/thread/1452606?start=0&tstart=0

Du skal gøre, som "markchd" foreslår i indlægget "Mar 24, 2008 12:05", dvs. hans andet indlæg i det spørgsmål.

Her er endnu et forslag til løsning. Pas på ikke at klikke på annoncerne:

http://www.ehow.com/info_12169501_network-resource-unavailable-itunes.html
Avatar billede LindaH Nybegynder
15. oktober 2012 - 21:03 #9
Hvis jeg nu fjerner den gamle version så ryger vel alt jeg har i den???? den kommer også op og siger at den IKKE kan fjerne den gamle version....
Avatar billede milter Ekspert
15. oktober 2012 - 21:26 #10
Hvor meget har du prøvet fra de links, jeg har givet dig?

Og nej, din musik og andet skulle stadig være der efter en fjernelse af iTunes.
Avatar billede LindaH Nybegynder
15. oktober 2012 - 22:16 #11
Kan ikke fjerne det der hedder iTunes.exe
Avatar billede milter Ekspert
15. oktober 2012 - 22:22 #12
Hvordan forsøger du at fjerne iTunes.exe? Beskriv det klik for klik.
Avatar billede LindaH Nybegynder
15. oktober 2012 - 22:27 #13
denne computer - fjerne programmer - klikker på iTunes.exe - fjern -
Avatar billede milter Ekspert
15. oktober 2012 - 23:00 #14
Gør du det som administrator, dvs. højreklik > Kør som administrator?

Er det en computer, som er helt alene, eller er det en, du har i forbindelse med et arbejde?
Avatar billede LindaH Nybegynder
15. oktober 2012 - 23:18 #15
nej det er min egen og som admin.
Avatar billede LindaH Nybegynder
16. oktober 2012 - 17:55 #16
Nu har jeg snart brugt et døgn på dette og den kan ikke afinstallere den gamle version, fordi den ikke kan finde lokaliteten på hvor den ligger..har prøvet alt snart....hvad f.. er det for noget der er sket????? Hjæææælp......snøft snøft alt mit musik.....
Avatar billede milter Ekspert
16. oktober 2012 - 19:40 #17
Hvis ikke din computer kan finde noget iTunes-program, kan det være, det allerede er slettet. Kan du finde det i: Kontrolpanel > Programmer > Programmer og funktioner.

Har du slettet Quicktime?
Avatar billede LindaH Nybegynder
16. oktober 2012 - 21:31 #18
der er ikke noget der hedder sådan i kontrolpanel og ja jeg har fjernet Quiktime...det er totalt mystisk...den siger hele tiden at den ikke kan fjerne gammel version...
Avatar billede LindaH Nybegynder
16. oktober 2012 - 23:08 #19
der er ikke noget i kontrolpanelet der hedder sådan og ja quiktime er væk....
Avatar billede milter Ekspert
17. oktober 2012 - 21:04 #20
Hvilket styresystem bruger du?
Avatar billede LindaH Nybegynder
17. oktober 2012 - 22:04 #21
XP er det styresystemet???
Avatar billede milter Ekspert
17. oktober 2012 - 22:22 #22
Ja...!

Så skal du kigge her: Start > Kontrolpanel > Tilføj eller fjern programmer.

Kig der, og se om du kan finde noget med Quicktime eller iTunes. Hvis ikke, så er det sikkert fordi de allerede er blevet fjernet. Hvis de vises der, siger de så noget om størrelsen? Det kan du se ude til højre i billedet.

Hvis ikke de vises der, så prøv det her: Start > Søg > Alle filer og mapper > I øverste felt skriver du:  iTunes.exe  > Søg.

Hvad resultat giver det?
Avatar billede LindaH Nybegynder
17. oktober 2012 - 22:56 #23
Når jeg går i "Tilføj eller fjern" står der iTunes 170,00 MB og den kan jeg ikke fjerne...Quiktime er væk..
Søg alle filer oh mapper;
iTunes.exe - 28D6CFF5.pf
Mapper: C:\WINOWS\Prefetch 36 KB PF-fil
18. oktober 2012 - 06:56 #24
Så brug
http://www.revouninstaller.com/revo_uninstaller_free_download.html (FREE version)

---

PS: Du skal ikke selv lægge [svar]; er 'reserveret' til (til løsninger og pointgivning), som der står. Når man ser oversigten over spørgsmål, tror folk at der er lagt løsning/svar og så bliver spørgsmålet sprunget over...
Avatar billede LindaH Nybegynder
18. oktober 2012 - 10:05 #25
skal jeg skrive det her så????
18. oktober 2012 - 10:12 #26
Ref #25 - Jeps ...
Avatar billede LindaH Nybegynder
18. oktober 2012 - 11:17 #27
Ok tak det funkede, er så igen en glad brugere af iTunes,,,tusind tak.....så er jeg "kun" ejere af problem med at man kan nå at sætte kaffen over og drikke den inden programmerne kommer frem......pc en ekstremt sløv.....hvad kan jeg gøre ved det så????
18. oktober 2012 - 12:16 #28
Mht. "sløv" PC bør du oprette som en NY 'tråd' ...
Avatar billede LindaH Nybegynder
18. oktober 2012 - 12:51 #29
Ok...troede bare at du (da du var så flink med det andet) at du gad svare mig på det......