Avatar billede ClausJensen86 Nybegynder
22. oktober 2012 - 13:02 Der er 3 kommentarer

Coaxial udgang driller

Hej, Jeg har et anlæg hvor der er en Coaxial indgang i. Og da jeg tænkte at det ville være perfekt til at overføre lyden når jeg ser film eller lytter til musik vha. min computer, har jeg selvfølgelig købt et kabel til det. Men da jeg satte det til blev jeg meget skuffet da der er lange "huller" i lyden. Der er pauser på op til 5 sekunder af gangen med 2-3 minutters mellemrum. Hvad kan det skyldes?

Først troede jeg at det var den film jeg så. Men da jeg prøvede at køre igennem min optiske udgang virkede det normalt. og den svigter også når jeg bruger spotify. Så er sikker på at det er den ene udgang hvor jeg har problemet.

Jeg kører med windows 7

Hilsen Claus
Avatar billede Norregaard Praktikant
22. oktober 2012 - 14:35 #1
Hei.

Virker lidt som at dit kabel er defekt.. Normalt så er sådan noget rimeligt plug´n play..

Har du fået knækket/skadet dit kabel eller udgangen?
Avatar billede CRKrogh Ekspert
22. oktober 2012 - 19:19 #2
...og du bruger selvfølgelig en coax, der er beregnet til formålet?
Avatar billede ClausJensen86 Nybegynder
23. oktober 2012 - 13:37 #3
ckno:
Jeg har lige købt det kabel som jeg har brugt. Og det ser rigtig fint ud. Så tror ikke det er kablet der er defekt. Men man skal jo aldrig sige aldrig. :p

CHKrogh:
Kablet er købt som Coaxial kabel, så det ville jeg da mene og på ind/udgangene står der også Coaxial så ville mene at det er de rigtige. :D