Avatar billede Morten26 Nybegynder
22. oktober 2012 - 13:33 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

virus politiet i kongeriet

Hej eksperten,

jeg har fået virus Politiet i kongeriet på min maskine og nu står den bare der :)

jeg har prøvet at downloade program fra dette : http://windows.microsoft.com/ på en dvd og sat den i den inficerede maskine.
Den virker som om den starter dvden op i ca. 20 sek og så stopper den og jeg står fortsat med den side der siger Politiet i kongeriet.
jeg har også forsøgt at lukke pc og starte den igen - med samme resultat.

hvad gør jeg for at komme videre?
evt ring 22 600 830

Den der kan hjælpe mig videre, så jeg bliver kørende igen, får ud over point, 2 stk. billetter til forpremiere på James Bond på onsdag på fisketorvet i Cinemax

hjælp :-)
Avatar billede vejmand Juniormester
22. oktober 2012 - 13:38 #1
Avatar billede vejmand Juniormester
22. oktober 2012 - 13:43 #2
Lidt info:

Du kommer i Fejlsikret tilstand ved at trykke F8 under opstart....
Avatar billede Morten26 Nybegynder
22. oktober 2012 - 15:04 #3
hvordan giver jeg point ? det lykkedes og jeg er ved at køre fuld scanning af maskinen nu, efter at have lavet system gendannelse. tak.
Avatar billede vejmand Juniormester
22. oktober 2012 - 15:28 #4
Velbekomme, du har taget point tilbage.

Husk altid at sende egne indlæg som "Kommentar" og ikke som "Svar".

Når problemet er løst, ber du hjælperen om at sende et "Svar" som du så efterfølgende accepterer. Det er så for sent i dette spørgsmål.

Hvis du vil, kan du rette op på det ved at oprette et spørgsmål med point, ligesom jeg har gjort her: http://www.eksperten.dk/spm/951917