Avatar billede Koddy Nybegynder
22. oktober 2012 - 14:58 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Hjælp til opgradering af bærebar

Jeg har brug for jeres hjælp

Jeg har en næsten ny computer fra HP det virker fint, og jeg er tilfreds med den.

Med tiden bemærkede jeg en lille "forsinkelse", når det kommer til at indlæsning/åbne programmet en lille smule hårdere.

Ellers, i længere tid, overvejer jeg, at jeg opgradere min harddisk og hastighed (RAM).

For nu har jeg en god harddisk i computeren, men ønsker at frigøre og skrue op for windows 7 hastigheden og af selve computere med opgradering af SSD harddisk.

Ram blokke, fandt jeg en billig pris, men nu der er blevet plager mig en reel harddisk vælge, hvilken ville passe min konfiguration.

Der er tale om hp bærebar g6-1018eo

Ville være taknemmelig for alt den hjælp og mening fra jer. :)
Avatar billede Norregaard Praktikant
22. oktober 2012 - 15:01 #1
når du kigger efter SSD disk, så skal du også tænke over meget plads du kan undvære ?? ;)

SSD diske er desværre lidt dyre, men hvis du kan nøjes med at 128GB så kan du få denne for en 600-1000kr.

når det er til bærbar kan alle 2,5 harddiske passe i.
Avatar billede Koddy Nybegynder
22. oktober 2012 - 15:11 #2
Hej, tak for dit svar

Jeg tro, at 128GB ville være nok for mig til min brug.
Jeg ville have gjort det, sådan, så SSD er den grundlæggende brug af styresystemet og den anden harddisk til andre formål.

Jeg er meget interesseret i, hvilken der er den bedste SSD og kan understøtte mit konfiguration.
Avatar billede Norregaard Praktikant
22. oktober 2012 - 15:33 #3
Du kan gå ind på SHG.dk og kigge SSD diske, de har et super udvalg.