Avatar billede Stougaard Novice
22. oktober 2012 - 17:25 Der er 10 kommentarer

Tastaturfejl

Hej, Jeg har en Hp enry hvor tastaturet opfører sig besynderlig, først virkelig p og u tasterne ikke, så jeg fik skiftet tastaturet, og det virkede fint en dags tid, så virkede e ikke og nu virker p ikke,
den skriver noget mærkeligt og sidst nu kan jeg ikke logge på pcen fordi p et er i min adgangskode.
Er det virus?
22. oktober 2012 - 17:30 #1
Er det i ALLE programmer (hvor du kan skrive et eller andet) ???
Også i "Fejlsikker Tilstand" ?

---

Du/I skal altid skrive under hvilket Styresystem det drejer sig om!
Win98, ME, W2000, XP, Vista, Win7, OS/2, Unix, Linux, ... ?
Avatar billede Stougaard Novice
22. oktober 2012 - 18:14 #2
ja jeg kan jo heller ikke logge ind i fejlsikker  tilstand
Avatar billede Stougaard Novice
22. oktober 2012 - 18:15 #3
og det er windows7
Avatar billede CRKrogh Ekspert
22. oktober 2012 - 18:50 #4
Hej.

  Jeg tvivler kraftigt på virus, især når det er "aktivt" længe inden du får lov til at logge på. Det lugter mere af en hardwarefejl mere. Prøv evt. at boote den på en Linux live-DVD efter eget valg og prøv tastaturet af i en editor.

De bedste hilsner
Avatar billede Stougaard Novice
22. oktober 2012 - 18:50 #5
jeg kan logge ind ved hjælp af skærmtastaturet, der skriver den godt nok, men i fejlsikkertilstand laver den fejl både i word og notesblokken
22. oktober 2012 - 19:17 #6
Hardwarefejl !!!
Avatar billede CRKrogh Ekspert
22. oktober 2012 - 20:55 #7
Hej igen.

  Det er netop derfor, jeg synes du skal prøve at starte den op på "noger andet" end din sædvanlige Windåse - så du kan få be- eller afkræftet om det er endnu en fejl på tastaturet.

/Mig igen
Avatar billede frits063 Nybegynder
22. oktober 2012 - 21:37 #8
http://www.youtube.com/watch?v=l56Jr0nF3go&feature=fvwrel

ved ikke om den lille video, kan hjælpe dig, hvis du skrift den
Avatar billede frits063 Nybegynder
22. oktober 2012 - 21:51 #9
Avatar billede Stougaard Novice
05. januar 2013 - 12:23 #10
frits063 smid lige et svar og du får point