Avatar billede mabruus Nybegynder
23. oktober 2012 - 10:45 Der er 1 kommentar

Hjælpe til Outlook/OneNote

Hej allesammen.

Jeg er begyndt at bruge Outlook og OneNote i forbindelse med mit studie og her er der opstået et par spørgsmål jeg skal gøre om i kan hjælpe med.

1: Inde i outlook har jeg i kalenderen oprettet aftaler, hvor det kan ses hvornår jeg har forelæsninger m.m. Når jeg så tænder computeren og åbner Outlook, kommer forsiden, som kan ses på det billede jeg har vedhæftet. Dobbeltklikker jeg på en af dem kommer billede til højre. men går jeg ind i kalendern og klikker på samme aftale, så kommer billedet nederst.

Altså, når jeg klikker ude på forsiden, så kommer den info jeg har skrevet ind i aftalen ikke, det gør den kun når jeg er ind på selve kalenderen og klikker.

Billedet ses her: http://www.gratisimage.dk/image-09BE_50865752.jpg

2: Jeg har som sagt oprettet aftaler inde i min outlook kalender, så jeg kan se hvad skal lave til den pågældende forelæsning. Her kan jeg så vedhæfte eksempelvis Powerpoint-shows fra forelæsningen, men hvordan ligger jeg mine onenote noter ind også? Kunne godt tænke mig det var sådan, at jeg kunne gå til eks. 5.okt, se jeg har haft et fag der, klikke på aftalen og så ligger onenote noterne og pp-slides inde i aftalen.

3: Jeg har en yahoo mail som min private samt en outlook web som min skole mail. Kan jeg på nogen måde sætte disse to op, så de kører over Outlook så jeg har alt samlet et sted (Kalender, noter, slides og mails)

4: Sidste spørgsmål i denne opgang. Kan man på nogen måde sætte Outlook kalenderen til at være en form for baggrund/skrivebord på sin computer, så hver gang man åbner, så kommer ens outlook kalender som skrivebord.

Glæder mig til at høre fra dem af jer der kan hjælpe mig og hvis i har brug for mere info eller uddybelse af noget af det, så sig endelig til. Hjælp vil betyde rigtig meget :)
Avatar billede mabruus Nybegynder
29. december 2012 - 19:26 #1
Slet ingen der kan hjælpe?