Avatar billede Unicco Nybegynder
23. oktober 2012 - 18:15 Der er 1 løsning

DLL Watch App

Jeg ønsker at overvåge nogle pågældende variabel-ændringer i et QuakeII-moduleret spil. Jeg har via en DLL-watcher fundet den nøjagtige DLL fil hvori variablerne befinder sig - er det igennem SHELL commands eller lignende muligt at overvåge programmets ændringer.

3. parts programmer fungere netop på denne måde. Her kan jeg f.eks. nævne Dotazilla som overvågede alle ændringer i Warcraft III - Dota. Spørgsmålet er bare, hvilke kommands der bliver brugt til det.

Jeg er ligeglad med hvilket sprog det skal programmeres i, jeg ønsker blot foreslag til hvad der kunne gøres.
Avatar billede Unicco Nybegynder
19. november 2012 - 21:11 #1
Ingen svar