Avatar billede DiscSunshine Nybegynder
24. oktober 2012 - 18:04 Der er 5 kommentarer

Vand mærke settes selv på bellederne i php

Hej alle sammen

jeg skal lave en side hvor folk kan oplode billeder de billeder skal så have vand mærke på siden hjælp til kode eller hvor finder jeg sådan en gide der virker
Avatar billede olsensweb.dk Ekspert
24. oktober 2012 - 18:28 #1
der har været noget på udvikleren.dk for nyligt
http://www.udvikleren.dk/forum/38819/aendre-et-billede-som-bliver-uploadet-inden-det-biver-sendt-retur/  <-- her er en masse link i indlæggene
Ronny Jørn Olsen @ 21.09.12 14:45, og Ronny Jørn Olsen @ 21.09.12 22:38

http://www.udvikleren.dk/forum/38894/slette-img-foerste-upload-nyt-billede-efter/
bygger på http://www.verot.net/php_class_upload.htm

hvor langt er du kommet ??
Avatar billede janus_007 Nybegynder
24. oktober 2012 - 19:58 #2
Hvad med lige at køre dit indlæg igennem en stavekontrol inden du poster det her?

Og så som ronols skriver... hvor langt er du kommet?

Det virker noget dovent må jeg sige og ikke den bedste måde at bede om hjælp på.
Avatar billede inteeeL Nybegynder
24. oktober 2012 - 20:18 #3
@janus_007: Jeg tror, de fleste forstår, hvad spørger søger hjælp til. Derfor er der ingen grund til den flabede kommentar.

jakobdo har på et tidspunkt lavet en guide (et script - ikke en artikel), som er ganske glimrende:
Watermark et billede
Avatar billede DiscSunshine Nybegynder
25. oktober 2012 - 01:17 #4
Mange tak

Kigger på dem imorgen

@janus_007 det er skam ikke med vilje men jeg er org blind så prøver så godt. Jeg kan at komme igennem livet med at stave
Avatar billede janus_007 Nybegynder
05. november 2012 - 19:24 #5
@inteeel, det er absolut ikke flabet, men blot en henstilling til en smule interesse i egen spørgsmålsformulering.

Jeg har fuld forståelse for ordblindhed, men ordblindhed skyldes oftest dovenskab forstået på den måde at man enten ikke gider stave ordet flere gange, lære hvordan ordet ser ud og/ eller bruge en stavekontrol. At være ordblind betyder at man ikke kan stave sig til  ordet i stavelser, hvilket er noget helt andet end ikke kunne genkende en form.
Ordblinde kan jo sagtens genkende nøgler, tal oa. men faktisk også ord!! De kan bare ikke stave til det!!

http://dyslexiavancouver.com/what_is_dyslexia.php