Avatar billede illisher Praktikant
28. oktober 2012 - 08:53 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Vejrstation til måling af temp, luft fugtighed og andet

Jeg er på udkig efter en vejrstation eller lign. til at holde øje med både inde og ude temperaturen, samt luftfugtigheden. Der må gerne være en eller 2 inde følere med så jeg også kan måle temperaturen i et andet rum end der hvor den står.
Hvilken vejrstation har du selv, og hvad synes du er godt/dårligt ved den, og kan den evt anbefales?
Man kan få nogle med indbygget radio, men går ikke ud fra de spiller særlig godt, så der købes nok en DAB radio senere til at dække det behov.

Jeg har et prisniveau der hedder maks 500.-
Den skal kunne køre trådløst (på batterier) men må også gerne kunne tilsluttes 230V
Der skal være hygrometer i
gerne nogle dags prognoser for de følgende dage.
andet lir som kunne være sjovt at have på :p
Avatar billede Slettet bruger
28. oktober 2012 - 09:34 #1
de har dem ofte i lidl og de andre billig varehuse til et par hundrede kroner og derunder

m.v.h
Avatar billede illisher Praktikant
28. oktober 2012 - 09:36 #2
Ja det ved jeg. Men der er også mange som er alt for plastik agtige, og ikke særlig gode. Så derfor jeg søgte nogen der havde en, eller kender til en vejrstation som de kunne anbefale. :)
Avatar billede supertekst Ekspert
28. oktober 2012 - 11:25 #3
Prøv at søge efter Ventus
Avatar billede Slettet bruger
15. november 2012 - 10:16 #6
var det en løsning