Avatar billede callas Nybegynder
29. oktober 2012 - 15:48 Der er 3 kommentarer

Alternativ til Time Machine på PC søges asap

Hej

Jeg er ikke PC-mand, så ved nogen om der findes noget ligende Time Machine automatisk backup til PC?

Min far har en 500GB Western Digital ektern harddisk han gerne vil backup'pe på, men jeg kan ikke finde software...
Avatar billede claes57 Ekspert
29. oktober 2012 - 16:22 #1
http://allwaysync.com/
der sætter du en opgave op pr mappe (inkl undermapper), og så vælger du at den kun skal synk'e fra pc til wd-disk.
Pro-versionen er gratis til test en måned - og skal derefter købes - den gratis version kan ikke håndtere ret mange filer.

Du kan have disken på hele tiden, eller bare sætte den til en gang i mellem - programmet finder selv ud af det.
Avatar billede callas Nybegynder
29. oktober 2012 - 20:32 #2
Tak. Kigger på det.
Avatar billede Slettet bruger
30. oktober 2012 - 04:06 #3
sådan en funktion er indbygget i windows.
du kan komme til den med flaget i nederste højre, action center.
der skal du bare konfigurere din backup.