Avatar billede Nederb Juniormester
30. oktober 2012 - 21:37 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Kan ikke finde kanaler på USB tv tuner

Jeg har købt en VideoMate U80 DVB-T tv tuner for at overspille nogle gamle vhs bånd til pc
Enheden kan ikke finde videomaskinen og nu har jeg sat antennekablet i (Stofa) men jeg kan ikke finde nogle kanaler.
Jeg ved Stofa kører DVB-C 8kHz båndbredde

Jeg er ligeglad med om jeg kan se tv  men vil gerne have videoen til at virke
Hvad er indstillingerne for at finde et analog video signal?
Avatar billede emoth Nybegynder
30. oktober 2012 - 22:19 #1
hej Lars - en sådan usb dvb-t kan kun efter min opfattelse benyttes til at scanne det digitale jordbaseret tv-signal, der afløste det gamle analoge signal.
Vh Erling
Avatar billede Skumlos Nybegynder
31. oktober 2012 - 07:20 #2
emoth har ret, den stick kan ikke bruges til din video, da den netop er til digitalt tv via antenne og ikke analoge signaler...
Avatar billede Nederb Juniormester
31. oktober 2012 - 17:43 #3
Nogen der vil købe en billig DVB-T tuner :-/