Avatar billede KWA Praktikant
05. november 2012 - 20:56 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Intel WiFi Link 5300 AGN - Defekt?

I min Lenovo T400s sidder der ovennævnte adapter. Pludselig vil denne ikke kendes ved min trådløse router - altså pt. ingen trådløs netforbindelse.

Lenovos hælpesoftware på Maskinen (Access Connections) siger:"Den interne trådløse enhed er slukket vha. valget "Radio Off" i BIOS-konfigurationsprogrammet eller med hardwarekontakten"

Der ser ikke ud til at være en hardwarekontakt på computeren men alene en "kontakt" ved brug af den blå Fn taste i kombination med F3-tasten. Denne slår ikke radioen til og
BIOS ser ud til at stå rigtigt - på ON.

Når jeg under Kontrolpanelet - Enhedshåndtering taster på WiFi-adapteren får jeg denne besked: Denne enhed virker korrekt.

Hvad skal jeg tro på?
Kan WiFi adapteren pludselig "stå af"? Er der en måde at tjekke på - inden jeg foretager bestilling på en ny? Håber en nørd kan svare mig!

Hilsen KW-A
05. november 2012 - 21:28 #1
Velkommen til E. ..

Kig lige efter om der er en lille kontakt på siden/kanten af PC'en ???
Avatar billede KWA Praktikant
05. november 2012 - 22:57 #2
Tak for rådet og det hurtige svar!

Det her ikke mindre end pinligt. Dit råd har bevirket, at jeg har fundet en lille bitte kontakt på højre side af laptoppen som jeg aldrig har set før. Den er åbenbart blevet slået fra ved almindelig håndtering! Tastekombinationen Fn + F5 er åbenbart blot en alternativ måde at til- og frakoble adapteren på!

Nu er jeg på igen - igen tusind tak!
06. november 2012 - 06:57 #3
Jeg kender den Lenovo PC famillie ...  ;-)
06. november 2012 - 06:59 #4
PS: Til en anden gang, så er det ikke dig selv som skal lægge [svar] - men [besvaren] med løsningen ...

Nærlæs www.eksperten.dk/faq
Avatar billede KWA Praktikant
06. november 2012 - 09:47 #5
Beklager, men jeg må sætte mig ind i hvordan systemet virker. Synes umiddlebart ikke, at tingene virker logisk, men alt kan vel læres! Tak for info!
06. november 2012 - 10:14 #6
Du er velkommen igen en anden gang ;-)