Avatar billede jenzahr Nybegynder
07. november 2012 - 13:20 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

HP Recovery Drev

Hej alle,

Jeg ville høre om man uden problemer kan slette "HP Recovery" drevet på ens HP bærbare. Der har tidligere været installeret Windows XP, men det er sidenhen blevet erstattet med Windows 7. Det er ikke så meget på grund af pladsproblemer, men snarere at drevet ser ud til at være fyldt med "inficerede" filer på den ene eller anden måde efter skanning med Avast Antivirus.

På forhånd tak.
Avatar billede HrPhilipsen Nybegynder
07. november 2012 - 13:43 #1
Hvis ikke du har planer om at gendanne til din tidligere version af Windows XP, så kan du roligt slette den.
Avatar billede claes57 Ekspert
07. november 2012 - 14:14 #2
hvis din win7 er en opgradering, så behold xp - ellers får du ikke win7 ind igen ved reinstallation.
Prøv at scanne partitionen med et andet program.
Avatar billede Slettet bruger
07. november 2012 - 15:52 #3
hvad er det for en win 7 du jar liggende
er det en OEM kan den lægges ind fra bunden uden styresystem på

men inden du gør det så prøv lige om denne her ikka kan redde din dag

husk at se videoen først

http://www.tweaking.com/content/page/windows_repair_all_in_one.html

m.v.h
Avatar billede jenzahr Nybegynder
22. november 2012 - 00:18 #4
Vil gerne give point til HrPhillipsen og claes57, hvis det har interesse?
Avatar billede claes57 Ekspert
22. november 2012 - 09:04 #5
bare luk uden mig...
Avatar billede jenzahr Nybegynder
07. december 2012 - 09:09 #6
Jeg lukker den, da der ikke har været nogen til at modtage point.